05.04.2021. │eŽIVOT najbolji Disrupt projekat u kategoriji - Finansijski sektor, potkategorija - Inovacije
Na Disrupt nagradnom konkursu, dodeljene su nagrade, u online formatu, za najbolje projekte koji su obeležili 2020. godinu. Sava životno osiguranje je proglašeno za pobednika u kategoriji - Finansijski sektor, potkategorija – Inovacije, za projekat eŽIVOT.
Sava životno osiguranje je prvi osiguravač na srpskom tržištu koji je tradicionalno ugovaranje životnih osiguranja dopunilo s uslugom online ugovaranja životnog osiguranja sa sopstvenom video-identifikacijom – eŽIVOT. Postupak nove usluge je veoma jednostavan. Nakon razgovora klijenta sa savetnikom za životno osiguranje, klijent dobija ponudu na e-mail, kreiranu u skladu s njegovim potrebama i SMS kod radi bezbednog pristupa i naprednog elektronskog potpisivanja dokumenata. Zatim, u eŽIVOT procesu sledi video-identifikacija, koja je namenjena proveri i potvrđivanju identiteta osiguranika prilikom online ugovaranja životnog osiguranja.
Disrupt nagradni konkurs okupio je 60 vrhunskih radova iz kompanija, agencija i udruženja koji su se posebno istakli u oblasti Disrupt inovacije ili Disrupt komunikacije, i tokom jako teške 2020. godine, uspeli da svojim aktivnostima ostvare uspeh i povuku društvo napred. Dodela nagrada organizovana je 1. aprila u online formatu.
U kategoriji Disrupt inovacije nagrađeni su: Donesi za projekat Uvek u pravom trenutku, Coca Cola HBC Srbija za HoReCa zajednicu, Lasaffre za ePekar, Preventer za Klub književnika, Delta Motors za MINIxŠkrabac, Galenika i Chapter4 za Zdravo dvadesete, Direct Media za Direct Neuro, Sava životno osiguranje za eŽivot, Banca Intesa za It’s time for sharing time, Mokrogorska škola menadžmenta za MEMBA 2.0, VIP mobile i Executive Group za VIP virtuelna prodavnica.
U kategoriji Disrupt komunikacije nagrađeni su: Mercator-S za projekat IDEA karavan, Atlantic Grand i Luna TBWA za Hajde da imamo vremena, SuperDot za Wine trekkers, Galerija Matice srpske za Izvanredno u vanrednom, Propulsion i AstraZeneca za Pokret Kiseonik, Hemofarm za Sa nama život pobeđuje, M2Communications i NVO Astra za Paralelna stvarnost – surova realnost, Balkan Tube Space za Balkan Top Star, Banca Intesa za Čajanka četvrtkom u 17h, New Moment New Ideas i Visa za She’s next, GourmAna za Druženje sa GourmAnom, Levi 9 za Interne komunikacije.
Specijalne nagrade – Disrupt Brutal osvojio je Koncern Bambi za projekat Plazma rituali, Disrupt Influence osvojio je Atlantic Grand i Popular Communications za InstaGrand #SamoUživaj, a Disrupt Star osvojio je Mercator-S za IDEA karavan.
Stručni žiri, sastavljen od vhunskih profesionalaca iz različitih oblasti, odlučivali su o dobitnicaima.
“Na Disrupt konkurs su se prijavile kompanije sa 60 radova koje su tokom 2020. godine uspele da prepoznaju šansu za unapređenje i realizuju projekte koji su bili Disrupt u pogledu inovacije ili komunikacije. Svi nagrađeni apsolutno zaslužuju ovu titulu”, izjavila je Mila Zavođa, direktorka agencije ADAM studio, koji organizuje ovaj konkurs.
Vesti
Uštedite na gorivu uz Sava putno osiguranje
7. novembar 2024
Nenad Nenadić, član Izvršnog odbora
6. novembar 2024